Tekirdağ Arsa Alım Satımı

Tekirdağ Arsa Alım Satımı

Arsa alım satım işlemleri, tapuya gitmeden önce ve tapu dairesinde yapılacaklar olarak iki başlıkta ayrılıyor.

 

Tapuya gitmeden önce arsa alım satım işlemleri nasıl yapılır?

Alıcı sizseniz, satın alacağınız arsanın tapu fotokopisi ile arsanın bağlı olduğu belediyeye başvuruyorsunuz. 
Satın alınan arsa ise sınırlarının belirlenmesini isteyin. 
İmar bilgilerinin edinin. 
Tapu işlemleri için gereken belgeleri edinin.  

 

Arsa alım satım işlemleri için gereken belgeler nelerdir? 

Satıcının;
6 aydan önce çekilmiş 1 adet fotoğraf
Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
emiz belgesi

Alıcının;
6 aydan önce çekilmiş 2 adet fotoğraf
Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi

Arsa alım satım işlemlerinde ayrıca belediye rayiç belgesi ve tapunun aslı veya fotokopisi, ödemede kredi kullanılmışsa ipotek evrakları. 
 

 

Öne Çıkarılanlar

Tekirdağ Gayrimenkul Danışmanlığı

Yatırım danışmanlığı alıcıyla satıcı arasındaki iletişime ortak olmaktır.

Tekirdağ Arsa Alım Satımı

Arsa alım satım işlemleri, tapuya gitmeden önce ve tapu dairesinde yapılacaklar ola

Tekirdağ Emlak Danışmanlığı

Fark Emlak Gayrimenkul siz değerli müşterilerine akılcı ve karlı seçenekler

Yorumlar